Pakej Fotografi Bajonz Jambul

Followers

Berita Terkini

Friday, November 19, 2010

Erra kesian dengan pembuat fitnah

Artis Malaysia

Khabar angin rumahtangga Erra dan suaminya, Engku Emran semakin kencang bertiup. Namun si empunya diri tetap bersahaja dan tidak menunjukkan tanda-tanda mahu meletup. Baguslah jika begitu, kenapa mahu marah jika perkahwinan yang dibina berjalan tenang dan bahagia tambahan pula selepas kehadiran Engku Aleesya.

"Kalau boleh percayalah cerita yang datang daripada empunya diri. Takkan lah orang lain lebih tahu mengenai kehidupan kita. Senang cerita jangan terlampau percaya cakap orang.

"Tak ada sebab orang nak reka cerita bukan-bukan kerana kami bahagia. Atau mungkin orang itu terlampau kreatif sampai mampu berimaginasi dan mereka cerita begitu. Atau mungkin dia bencikan Erra. Namun jujurnya Erra sendiri tak dapat beri jawapan kenapa cerita itu boleh keluar.

"Dalam dunia ini perasaan benci dan suka memang tak dapat dipisahkan. Jangan kata bila kita ni artis, orang akan selalu suka. Inilah yang terjadi bila mentaliti seseorang itu negatif, sentiasa fikir yang tak elok untuk menjatuhkan orang," katanya ketika ditemui pada Majlis Pelancaran Erra Back to School bersama Staedtler.

Susah apabila menjadi perhatian, setiap apa yang dilakukan pasti diperkata. Erra sendiri sudah lali dengan kata nista atau fitnah yang dilemparkan, namun bagaimana pula dengan suaminya yang baru terdedah kepada pancaroba yang serba baru dalam kehidupannya selepas mengahwini diva popular ini.
Artis Malaysia
"Bila Erra bawa suami ke hulu hilir pun orang berkata. Kalau tak bawa orang kata ada masalah rumahtangga. Namun sejujurnya, Erra lebih senang bergerak sendiri jika ada aktiviti berkaitan kerja.

"Kesian tengok suami yang tertekan dengan gosip begini sebab dia tak biasa. Dia terkejut macam mana boleh keluar cerita tak elok pasal kami, namun Erra hanya nasihat supaya bertenang kerana memang resam dunia hiburan begitu. Erra pernah kena yang lebih teruk daripada ini, sebab itu Erra masih boleh bersabar.

"Erra lebih senang ambil pendekatan kasihan kerana mungkin emosinya terganggu ketika itu. Orang yang waras tak mungkin ada masa untuk buat cerita begini. Harap dia akan sedar sendiri dengan perbuatannya dan ingatlah tuhan maha berkuasa," katanya yang merancang untuk cahaya mata kedua.

google: erra kesian, erra fitnah, erra gossip, erra fazira, engku emran erra fazira retak, engku emran gossip, erra fazira rumahtangga, anak erra, anak engku emran, erra model

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...