Pakej Fotografi Bajonz Jambul

Followers

Berita Terkini

Friday, April 22, 2011

Hafiz AF & Adira Mengaku Saling Cinta-Mencintai


Pengakuan cinta paling hangat ketika ini akhirnya berlaku jua. Hafiz, juara AF7 mengakui yang dia dan Adira kini sedang bercinta. Pengakuan ini dilakukan selepas tertekan dengan kontroversi yang kononnya Adira menjalinkan hubungan sejenis dengan wanita lain. Cinta mereka berdua kini sudah mencecah usia 5 bulan. Kata Hafiz:-

"Saya atau Adira tidak mahu kecoh-kecoh tentang hubungan kami. Malah, ketika Adira ‘diserang’ gosip yang mendakwanya menjalin hubungansongsang beberapa bulan lalu, kami mengetahui cerita yang sebenar danmasih mampu mengunci mulut. Hakikatnya, dia seorang gadis yang baik dan sama sekali tidak seperti yang digembar-gemburkan. Saya berharap dengan pengakuan ini dapat membersihkan nama Adira dimata umum agar tiada pihak terus berpandangan serong padanya"

Selalu kalau artis Malaysia bila ditanya bab cinta pasti taknak mengaku tetapi kali ini Adira juga dengan sempoinya membuat pengakuan yang dia dan Hafiz sedang hangat bercinta. Kata Adira:-

"Memang saya menjalin hubungan dengan Hafiz sejak lima bulan yang lalu. Malah, hubungan kami diketahui oleh kedua-dua belah keluarga. Bagaimanapun, kami tidak mahu menghebohkan hal ini. Saya harap cerita ini tidak diperbesarkan dan semua pihak menghormati ruang privasi saya"

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...