Pakej Fotografi Bajonz Jambul

Followers

Berita Terkini

Saturday, March 19, 2011

(GAMBAR) Miera Liyana Pakai Baju Seksi


Saat ditanya jika tidakkah dia bimbang pakaiannya malam ini akan mencetuskan kontroversi, Miera Liyana, pelakon Kamelia Katrina memberitahu "Nampak sikit je. Pilih baju ni sebab nak nampak kelainan."


Sedikit info tentang Miera Liyana.

Miera atau lebih mesra dengan panggilan Nana ini lahir pada 28 Ogos 1993 dan berasal dari Johor. Sekarang, Miera Liyana dah besar panjang dan sebelum ini pernah berlakon lebih 20 drama termasuklah drama Kamelia Katrina dan juga sebuah filem pertama Apokalips, filem Mamat Khalid yang sedang menunggu masa ditayangkan.


google: Miera Liyana facebook, Miera Liyana twitter, baju seksi Miera Liyana, pakaian seksi Miera Liyana, Miera Liyana seksi, Miera Liyana berpakaian seksi, Miera Liyana tayang body, Miera Liyana nampak coli, Miera Liyana anggun, skandal Miera Liyana, gambar seksi Miera Liyana, gosip Miera Liyana, drama terbaru Miera Liyana, kekasih Miera Liyana, Miera Liyana separuh bogel,  Miera Liyana nampak buah dada, gambar seksi Miera Leyana, baju seksi Miera Leyana, Miera Leyana nampak buah dada, artis seksi miera, filem baru miera, baju seksi miera, dada seksi miera

7 comments:

  1. mengaku sajalah sengaja pakai,apa susahnya
    minda"buat kontoversi dulu,belakang baru minta maaf(itu pun pura2 ikhlas)"

    ReplyDelete
  2. haha..umur je dah besar..tp minda masih budak2...jawapan yg nmpk sgt x matang n cam org x de ilmu..huhu

    ReplyDelete
  3. bila kita kurang rasa malu atau tak tau malu,itu menunjukkan level iman kita setakat mana...

    ReplyDelete
  4. bila interview..macam tak nak mengaku kesilapan...anggap kesilapan kecil...mummy dia pun macam nak tegak benang yang basah...maaf...maaf...???? pelik...

    ReplyDelete
  5. ape nk jd dgn dia ni..yg mak nye pn backing baik pnye ank dia ni...kalo kite tngok kt google pn brsepah gmbr dia pakai sexy..aku rase dia ni mmg nk tnjuk 'gunung' dia tu...lpas org tegur bleh plak bg alasan bodoh (xprasan)..bleh terima ke????
    sejahil2 aku pn xde la 'MURAH' mcm dia ni!aku pn pmpuan beb!memalukan pmpuan btol!!!akhirat nnt ko tau la miera oi!!!

    ReplyDelete
  6. kalau kau nak tunjuk sangat nasi lemak kau tu,tunjuk kat suami kau nanti dah lah.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...