Pakej Fotografi Bajonz Jambul

Followers

Berita Terkini

Monday, February 21, 2011

Diana Amir Tiada Hubungan Istimewa Dengan Erry Putra


Pelakon filem Aku Masih Dara, Diana Amir (gambar) menafikan mempunyai hubungan istimewa dengan aktor kacak Erry Putra seperti mana yang digosipkan di Internet.

Jelas Diana, dia menganggap mesej-mesej mesra di laman sembang twitter antara dia dengan pelakon lelaki tersebut sekadar bahan gurauan semata-mata.

"Bukan menafikan tetapi memang kami tidak pernah kenal rapat sekalipun, saya tidak pernah berjumpa dia, malahan tidak mempunyai nombor telefonnya.

"Kami hanya berhubung melalui twitter sahaja dan sekadar bertegur sapa antara artis. Pada saya, apa yang ditulis oleh Erry hanyalah gurauan selepas penat bekerja "

Kata Diana, sekarang bukanlah masa yang sesuai untuk dia menjalinkan sebarang hubungan cinta.

"Buat masa sekarang saya belum terrfikir untuk bercinta dengan siapa-siapa pun. Saya serik untuk percaya lelaki.

"Cukuplah dengan pengalaman cinta lalu yang banyak beri pengajaran agar tidak mudah mempercayai lelaki," katanya yang baru sahaja menamatkan penggambaran filem Petiga arahan Farid Kamil.

Sementara itu, Diana turut menjelaskan dakwaan kononya dia hanya berkawan dengan para artis dan peminat lelaki di laman sosial Facebook miliknya.

"Saya ada dengar tentang peminat perempuan yang mendakwa saya tidak terima dia sebagai rakan Facebook.

"Sebenarnya satu akaun facebook saya sudah tidak aktif kerana saya terlupa kata laluan, manakala satu lagi sudah penuh melebihi had rakan. Saya tidak pernah memilih rakan-rakan tertentu untuk menjadikawan di situ.

"Namun jika ada yang terasa dan kecil hati tentang itu saya minta maaf sebab ia bukan sesuatu yang disengajakan. Mungkin juga saya terlepas pandang ketika itu tapi jauh sekali saya memilih rakan," katanya.

Bagaimanapun jelasnya, bagi peminat yang ingin mengenalinya atau mengetahui perkembangannya boleh ke laman Facebook kelab peminatnya.


google: Diana Amir facebook, Diana Amir twitter, skandal Diana Amir, gosip Diana Amir, gambar Diana Amir, gambar seksi Diana Amir, pakaian seksi Diana Amir, drama Diana Amir, filem Diana Amir, gambar kekasih Diana Amir, Diana Amir bercinta

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...