Pakej Fotografi Bajonz Jambul

Followers

Berita Terkini

Friday, November 19, 2010

Pernah ke Rozita bersederhana?

Artis Malaysia

Setiap kali muncul di khalayak ramai, pelakon Rozita Che Wan selalu tampil dengan imej solekan mapan. Pernah ke Rozita bersederhana? Maksudnya muncul di depan orang ramai tanpa solekan tebal ataupun hanya santai berpakaian.

Ada peminat yang mahu lihat bagaimana agaknya gaya Rozita kalau bersederhana. Artis lain kalau hadir sesi fotografi ataupun pulang daripada acara glamor akan menukar pakaian dan pulang dengan santai. Tapi Rozita akan tetap tampil glamor walaupun semasa pulang ke rumah.

"Pernah ke you lihat Rozita bersederhana? Bagaimana agaknya kalau dia tampil dengan gaya santai? Saya ingin juga nak lihat," tanya seorang kawan yang juga ada tempias sikit dengan dunia seni.

Bukan apa... sebab baru-baru ini dia ada terserempak dengan Rozita yang mahu pulang daripada sebuah majlis yang turut dia hadiri. Rakan itu hadir ke majlis tersebut dengan seorang teman artis. Bila lihat Rozita mahu pulang dengan gaya yang sarat hiasan dan baju bergemerlapan, dia ada tanya Rozita sama ada pelakon itu ada acara lain selepas ini.

"Tapi dia kata mahu pulang ke rumah. Saya ingatkan dia nak pergi undangan lain selepas itu, rupa-rupanya dia mahu pulang ke rumah. Kebetulan dalam majlis itu ada artis lain juga yang sempat menukar pakaian sebelum pulang," kata kawan itu. Dia bukan mengumpat sebaliknya bertanya secara jujur. Jangan salah anggap pula.

Agaknya Rozita tak selesa menukar pakaian di dalam bilik persalinan atau di belakang pentas, sebaliknya lebih selesa melakukannya di rumah. Ataupun dia jenis yang cerewet semasa membersih solekan, sebab itu mahu melakukan segala-galanya di rumah. Setiap orang ada cara yang tersendiri.

Kerana jarang kelihatan bersederhana, ada yang bertanya, bagaimana agaknya penampilan Rozita semasa keluar rumah membuang sampah. Adakah dia bersolek dahulu takut-takut ada orang lalu depan rumah. Malah semasa menghadiri majlis sukan sekolah anaknya pun ada yang cakap Rozita tetap muncul dengan solekan lengkap. Tak tahulah kita.

Tapi elok jugalah kalau dia bersolek sebab di sekolah itu pasti ada peminat yang mahu bergambar dengannya. Kalau tak bersolek karang ada pula yang kata Rozita tak pandai jaga penampilan. Lain cerita pula yang jadi

google: rozita che wan seksi, rozita che wan bercinta, rozita che wan kahwin, rozita che wan hangat, rozita che wan berpakaian, rozita che wan couple, rozita che wan tunang dan rozita che wan panas

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...