Pakej Fotografi Bajonz Jambul

Followers

Berita Terkini

Saturday, January 1, 2011

Azam Artis Sempena 2011

Apabila tahun 2010 melabuhkan tirainya, umum pastinya mendoakan kehadiran tahun 2011 lebih bermakna dalam hidup berbanding tahun sebelumnya.

2011 yang menjelang memberi erti kepada sebahagian besar artis-artis kita. Ada yang ingin mendirikan rumah tangga, ada juga yang ingin mengukuhkan kerjaya agar memperoleh pendapatan yang lebih sebagai tuntutan nafkah kehidupan.

Malah ada juga yang ingin menjalankan hidup kearah kebaikan dan membuang keburukan diri yang ada pada diri masing-masing.
Begitu juga dengan selebriti-selebriti tempatan, mereka juga sudah merancang perkara yang terbaik dalam hidup dan yang mana tidak sempat dilaksanakan pada tahun 2010. Perancangan itu akan dibawa ke 2011.

Oleh itu, mari kita lihat beberapa artis tempatan mengenai azam dan ucapan mereka sempena sambutan Tahun Baru 2011.


Hans Isaac: Selamat tahun baru 2011. Jangan selalu fikirkan tentang kerjasehingga lupa keadaan di sekeliling. Kita kena cari hidup yang seimbang. Carimasa untuk kerja, diri-sendiri, keluarga dan percutian. Jaga diribaik-baik.


Fizz Fairuz: Selepas saya kalah sebanyak dua kali dalam Anugerah Skrin 2009 danAnugerah Bintang Popular 2009, saya mahu menang banyak anugerah padatahun 2011. Saya akan mencari kekurangan dan penyebab kekalahan untuk membaiki kelemahan yang ada


Fahrin Ahmad:Saya mahu memperlahankan karier seni saya dan mengubah transisi hidup.


Syed Aiman: Saya berharap kerjaya saya lebih berjaya pada 2011. Kalau boleh sayanak aktif semula dalam lakonan seperti dahulu.


Iqram Dinzly: Saya nak menunaikan haji di Mekah dan mendirikan rumah tangga. Sayajuga mahu meningkatkan jati diri. Apabila kita sudah kenal diri sendiri, baru kita boleh mengenali erti kemanusiaan.


Nita Hamzah: Memandangkan saya agak lama sepi tanpa lagu baru, saya akan tumpukan perhatian dalam kerjaya dengan kemunculan single lagu terbaru. Insya-Allah, tahun ini akan jadi lebih baik dari tahun-tahun lepas.


Datuk Siti Nurhaliza: Saya mahu terus menjadi insan yang berjaya sama ada dalam kehidupan, karier dan perniagaan. Selain itu saya mahu meneruskan agenda 2011 yang masih belum dilaksanakan seperti konsert, album dan sebagainya. Saya harap, tahun 2011 akan membuka rezeki lebih luas kepada saya dan keluarga.


Erry Putra: Kalau boleh saya nak kahwin tahun ini walaupun masih belum bertemu dengan calon yang sesuai. Saya juga ingin berjaya dalam bidang nyanyian dan lakonan di samping berjaya di bidang perniagaan dan membuktikan insan seni juga boleh berjaya. Selain itu saya ingin tingkatkan keimanan saya kepada Allah serta berjaya dalam kehidupan.


Alyah: Saya nak kuruskan badan serta ingin menjadi duta produk tidak kira air mineral, kopi atau teh. Dalam pada itu, saya berharap agar perancangan untuk membuat konsert mini tercapai.


Fazli Zainal: Nantikan single terbaru saya, Suara Hati yang dicipta oleh Sharon Paul dan Ahmad Fedtri Yahya. Saya tidak ada terlalu banyak harapan. Cuma mengharapkan agar industri muzik Malaysia bangun semula seperti semangat bola yang berlaku baru-baru ini. Macam itulah semangat yang kita kena ada. Bukan sekadar pemain yang bertarung tetapi peminat perlu menyokongtanpa berbelah bahagi. Selain itu saya harap stesen radio mula menyokong lagu-lagu tempatan.


Scha Al-Yahya: Saya ingin menjadi seorang anak yang lebih baik dan seorang pelakon serta pengacara yang serba boleh. Kemudian saya ingin ingin mempelbagaikan watak dalam lakonan.


Rabecca Nur Al-Islam: Dengan kekuatan tenaga yang ada, saya ingin bekerja dengan lebih kuat sehingga ke tahap mendapat anugerah. Kemudian saya ingin membina sebuah keluarga yang bahagia hingga ke akhir hayat.


Zizan Raja Lawak: Ingin menjadi orang yang lebih berdisiplin, cool, maju dan bijak. Saya juga ingin menjadi duta bagi kempen 'Tak Nak Pada Rokok'. Selain itu, saya ingin memberi kesenangan hidup kepada ibu dan ayah saya.


Farah Asyikin: Semoga saya dipanjangkan umur dan sihat walafiat agar dapat menjalankan perancangan yang ada dengan lancar. Semain itu saya berdia untuk dimurahkan rezeki.


google: azam artis 2011, azam artis seksi, azam artis tahun 2011, tahun 2011 bagi artis malaysia

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...