Pakej Fotografi Bajonz Jambul

Followers

Berita Terkini

Friday, February 4, 2011

Kejadian Seram Selubungi Krew Klip Video Aril


Sebuah kejadian misteri berlaku semasa penggambaran klip video Hanya, iaitu sebuah lagu tema untuk filem Tolong! Awekku Hantu.

Pengarah klip video tersebut, Shuhaimi Lua Abdullah memberitahu bahawa seluruh warga krew produksi sangat terkejut dengan kejadian pelik yang berlaku itu di sebuah chalet dalam hutan di kawasan Kemesah, Hulu Klang.

"Bekalan elektrik tiba-tiba terputus dan sebuah pokok besar tiba-tiba tumbang di hadapan kami," kata Suhaimi ketika dihubungi Rabu.

Menurut pengarah itu, kejadian berlaku sejurus selepas seorang krew produksi menegur tentang persekitaran lokasi yang agak menyeramkan.

"Pokok itu hampir mengenai salah seorang krew kami dan sebuah lampu yang telah pun dipasang." tambah Shuhaimi.

Manakala Aril yang merupakan penyanyi dan pelakon utama klip video Hanya itu menyatakan ia adalah pengalaman pertamanya berhadapan perkara misteri yang sedemikian di lokasi penggambaran.

"Pokok sebesar empat pemeluk itu tumbang dan telah menghalang laluan ke kawasan lokasi. Krew telah memotong pokok yang tumbang dan kami meneruskan penggambaran," kata penyanyi dan pengacara itu.

Tiada sebarang kemalangan yang berlaku dan pengarah juga krew-krew di situ berjaya memasang semula bekalan elektrik di atas bantuan pihak penyelenggaraan chalet.

Shuhaimi, krew-krew dan para pelakon berada di chalet itu pada malam Isnin lepas dan menghabiskan masa semalaman untuk menyiapkan klip video yang berunsurkan komedi seram itu.

Klip Video arahan pengarah filem pendek Cukang itu mengisahkan tentang seorang lelaki lakonan Aril yang mengesyaki bahawa teman wanitanya adalah hantu yang menjelma menjadi manusia.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...