Pakej Fotografi Bajonz Jambul

Followers

Berita Terkini

Sunday, December 5, 2010

Ramai tunggu Mizz Nina


DIAM tak diam rupa-rupanya Twisties Bingit dah nak masuk pertandingan akhir. Berbeza dengan tahun-tahun lepas dengar ceritanya kali ini juara yang dipilih akan diberi penghormatan beraksi dalam satu pentas dengan legenda rock tanah air.

Kiranya kalau mereka memang bukan sekadar bawa balik hadiahlah. Siap boleh ada peluang nak tunjuk bakat dengan nama-nama besar yang lain okey.

Syed bukan apa, bila dengan sahaja banyak nama-nama besar yang akan turun membuat persembahan pada 11 Disember nanti, sudah pasti perasaan teruja sukar untuk digambarkan.

Tambahan lagi ada nama Wings, Faizal Tahir, Bunkface, Azlan & The Typewriter, Aizat, Bittersweet, Black, Pesawat dan Mizz Nina nak buat persembahan, memang ramai yang akan turun.

Malah ramai juga yang menghubungi Syed bertanyakan hal tersebut. Kata mereka konsert yang akan bermula pada pukul 8 malam di Stadium Kelana Jaya, Selangor itu adalah acara wajib yang mesti dihadiri.

Ramai juga nak lihat Mizz Nina yang baru sahaja menjadi tunang Noh tu beraksi. Jangan tak tahu Mizz Nina kini memang cukup ramai peminat selain legenda rock Wings.

Dalam banyak-banyak grup tersebut Syed tak pasti siapakah yang bakal mara ke pertandingan akhir sebab keputusan lima grup terbaik baru sahaja diumumkan semalam.

Di antara Rock and Roll John, Taxi, Drama, D’Vyder, Raw Discover, O’Two, Gengchu, Twenty, Perisik Salmah dan Inclose hanya lima grup yang akan meneruskan cabaran ke pertandingan akhir seterusnya membawa pulang hadiah lebih RM100,000.

Bagi mereka yang nak dapatkan maklumat lanjut boleh melayari www.hotfm.com.my atau Twisties Malaysia Facebook.

google: mizz nina facebook, mizz nina seksi, skandal terbaru mizz nina, mizz nina artis panas, mizz nina artis seksi, mizz nina artis hot

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...