Pakej Fotografi Bajonz Jambul

Followers

Berita Terkini

Tuesday, December 7, 2010

Ning Tolak Selesai Saman Luar Mahkamah

Penyanyi terkenal Ning Baizura Hamzah,35, enggan menyelesaikan kes saman RM1 juta yang difailkan oleh seorang penerbit dan pengurus warga Itali bernama Luigi Bajona secara baik di luar mahkamah.

Menurut Ning, selepas menfailkan saman malu pada 7 Julai 2009, Luigi telah menawarkan untuk menyelesaikan kes tersebut di luar mahkamah iaitu dengan meminta Ning agar meminta maaf secara terbuka kepadanya.

Namun begitu, penyanyi itu menolak dan menganggap dakwaan yang dibuat oleh Luigi terhadapnya tidak munasabah.

“Kes ini belum dibicarakan lagi, pada saya apa yang dibuat itu kelakar dan tidak masuk akal. Mungkin juga mahkamah akan menolak kes ini sebab tiada bukti yang kukuh.

“Dia ada menawarkan untuk menyelesaikan kes ini di luar mahkamah dengan meminta saya mengeluarkan kenyataan maaf secara terbuka tetapi saya menolak kerana ia bukan salah saya,” ujarnya ketika ditemui di Majlis Perlancaran Album Langkah... Nubhan, di sini.

Menurut Ning, tindakan bekas pengurusnya itu adalah untuk menuntut ganti rugi terhadap perlaburannya album East To West yang mencecah RM1 juta.

“Dia banyak kali cuba untuk saman saya. Motif sebenar dia mungkin untuk dapatkan semula duit pelaburan untuk album berkenaan.

“Dia mendakwa saya telah menyebabkan kerugian kepadanya dan memalukan dia di laman sosial Facebook saya, sedangkan saya tidak menulis namanya atau apa-apa berkaitan dengan dirinya,” ujar Ning.

Tambah Ning, dia tidak gentar untuk berhadapan dengan bekas pengurusnya itu.

“Saya tidak takut untuk berhadapan dengannya kerana ini bukan salah saya. Saya rasa kes ini sebagai memalukan. Walaupun tidak menjejaskan saya tetapi telah membazir masa dan duit saya terhadap kos,” katanya

google: Ning Baizura facebook, Ning Baizura biodata, Ning Baizura artis seksi, skandal terbaru Ning Baizura, Ning Baizura artis seksi, Ning Baizura penyanyi top, Ning Baizura artis panas

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...