Pakej Fotografi Bajonz Jambul

Followers

Berita Terkini

Wednesday, November 24, 2010

Fazli Zainal krisis imej?

Artis Malaysia

Penyanyi Fazli Zainal dengarnya sudah bersiap-siap untuk muncul dengan album baru. Walaupun lama tak ada buah tangan baru, dia masih lebat mengadakan persembahan sana sini berbekalkan lagu-lagu lama yang masih popular dan terus mahu didengari.

Sekarang ini penyanyi itu sedang memikirkan imej yang mahu ditampilkan bagi penampilan baru tahun 2011. Susah sangat ke nak cari imej sesuai yang juga selesa dibawa?

"Saya akui memang saya sedang alami masalah untuk imej baru nanti. Ada yang kata saya sesuai dengan rambut panjang dan ada juga yang mahu saya potong rambut.

"Ramai kawan yang memberi pendapat. Saya ada tanya kerana kalau ada yang mengkritik nanti saya dapat memberi jawapan. Jadi saya mahu serahkan kepada pakarlah. Saya sebenarnya sudah berbincang dengan Nurul Shukor untuk membentuk imej saya bagi tahun 2011.

"Saya akan serahkan kepala saya kepada Nurul. Terserahlah kepadanya untuk mencipta imej baru saya. Tunggulah nanti. Bila pakar yang putuskan, sekurang-kurangnya saya boleh jawab fesyen rambut baru saya ilham pakar perunding imej," kata Fazli kepada Che Li.

Yalah Fazli. Buatlah imej apa sahaja yang dirasakan sesuai. Tapi jangan lupa aspek utama... lagu kena baik dan bermutu barulah boleh tahan lama. Kan?

Sementara itu Fazli juga akan mengadakan persembahan di Singapura pada 26 Disember depan. Ia anjuran sekumpulan peminatnya di seberang tambak itu.

"Saya hargai orang yang mahukan saya dan jangan pula kata saya utamakan peminat luar. Mereka menggemari muzik saya dan saya menghargainya," kata Fazli lagi

google: Fazli Zainal, Fazli Zainal facebook, Fazli Zainal twitter, Fazli Zainal jejaka seksi, Fazli Zainal biodata, gambar terkini Fazli Zainal

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...