Pakej Fotografi Bajonz Jambul

Followers

Berita Terkini

Monday, December 20, 2010

Norkhiriah hamil 6 bulan, anak ke-2


Tahniah diucapkan kepada pelakon, Norkhiriah dan suaminya kerana bakal menimang cahaya mata kedua tahun depan. Kata sumber, kandungan Norkhiriah juga sudah masuk enam bulan dan tinggal tiga hingga empat bulan lagi dia akan bersalin. Berita baik ini disampaikan Norkhiriah kepada sumber yang membuat liputan pertandingan akhir mencipta lagu patriotik di Kompleks Kraf, Kuala Lumpur, baru-baru ini.

Norkhiriah yang menjadi pengacara pada malam itu sempat bergurau bayinya yang menendang perutnya kepada penonton pada malam itu. Pada mulanya, ramai hairan melihat perutnya yang besar ketika pakai baju polis pada malam itu. Namun, apabila Norkhiriah jelaskan dia mengandung barulah penonton tahu yang dia sarat mengandung.

Apapun, sumber sempat memuji Norkhiriah dan rakan pengacara, Ivan Toh mengacara program itu sebagai bagus dan berjalan lancar sehingga ke akhir program.

google: Norkhiriah facebook, Norkhiriah mengandung lagi, Norkhiriah hamil lagi, skandal Norkhiriah, gambar terkini Norkhiriah, Norkhiriah artis seksi

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...