Pakej Fotografi Bajonz Jambul

Followers

Berita Terkini

Tuesday, December 14, 2010

'Serasi Bersama' Buka Rahsia Bahagia Pasangan Selebriti


Astro memperkenalkan sebuah rancangan permainan kuiz terbaru yang merupakan program penutup tahun 2010 berjudul Serasi Bersama.

Program yang dihoskan oleh dua pengacara popular iaitu Aznil Nawawi dan Sharifah Shahira itu bakal keudara pada setiap Sabtu dan Ahad, pukul 9 malam bermula 19 Disember ini menerusi saluran Astro Ria (saluran 104).

Menurut pengurus saluran Astro Ria, Azlin Reza Azmi, program tersebut menggunakan format program popular luar negara iaitu Mr And Mrs.

“Kita mahu memberi variasi kepada program yang ada sekarang. Walaupun mengikut format luar tetapi kita telah ubah pengisian yang sesuai dengan budaya negara kita.

“Program ini juga akan membongkar rahsia kebahagiaan rumah tangga pasangan selebriti atau orang ternama dengan soalan-soalan berkaitan dengan hal rumah tangga masing-masing.

“Setiap minggu tiga pasangan akan bertanding bagi memenangi hadiah wang tunai yang akan didermakan untuk badan-badan kebajikan,” katanya.

Tambahnya, objektif utama setiap pasangan ini adalah untuk menambah erat hubungan mereka agar lebih saling memahami dalam menempuh kehidupan sebagai pasangan suami isteri.

“Selain untuk kebajikan perhubungan mereka, hadiah kemenangan yang diperoleh juga akan disumbangkan kepada badan-badan kebajikan yang diwakili.

“Usaha murni ini dilihat sebagai serampang dua mata dalam mempertingkatkan hubungan erat suami isteri dan pada masa yang sama beramal kepada badan kebajikan yang amat memerlukan sumbangan dan perhatian orang ramai,” katanya.

Antara peserta yang terlibat dalam rancangan ini ialah pasangan penulis novel terkenal, Ahadiat Akashah dan Norhayati; Edry Hashim dan Pat Candy; Mustapha Kamal dan Susan Menon; Adlin Aman Ramlie dan Emelda; Hanif (ERA) dan Noora; Dollah Salleh dan Isteri, Enot dan sumi; Aziz M Osman dan Lily serta selebriti lain.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...