Pakej Fotografi Bajonz Jambul

Followers

Berita Terkini

Monday, November 29, 2010

Anith Aqilah Rasa Berbaloi Pujuk Ibu

Sebelum ini, pelakon utama Kau dan Aku musim kedua (KDA2), Anith Aqilah, 19, (gambar) akui terpaksa memujuk ibunya, Juriah Ayob untuk berlakon dalam drama tersebut.

Setelah hampir selesai penggambaran dan kini menunggu respons penonton mengenai drama itu, bekas peserta One In A Million berasa berbaloi dengan pengorbanan yang dilakukan.

Oleh sebab mahu berlakon dalam drama yang sedang disiarlkan di Astro Ria (saluran 104), setiap Selasa, pukul 9 malam itu terpaksa menangguhkan pengajian dalam bidang muzik di Akademi Seni Budaya & Warisan Kebangsaan (Aswara) selama setahun sehingga Julai tahun depan.

“Alhamdulillah, saya rasa seronok dan teruja berlakon dalam drama KDA2 walaupun sedikit stres. Dengan publisiti yang diberikan oleh pihak Astro dan media, pastinya drama ini akan dikenali ramai.

“Ikutkan, jarang ada drama yang membuat showcase dan mempunyai lagu runut bunyi seperti yang dilakukan dalam drama ini. Saya rasa bertuah, bersyukur dan beruntung,” ujarnya yang memegang watak Elena.

Elena merupakan seorang yang sentiasa bercita-cita besar dan bersemangat tinggi.

Kelebihannya yang memukau dan sikapnya yang mudah mesra menyebabkan dia disenangi ramai terutama tenaga pengajar.

Namun, situasi ini tidak disenangi oleh sebahagian pelajar yang menganggapnya sebagai ancaman apatah lagi dengan statusnya sebagai pelajar junior.

Tidak dinafikan, Anith pastinya bukan sahaja mendapat pengalaman berlakon dengan pelakon lain malah turut mendapat publisiti dan populariti.

Jadi, jika ada tawaran seperti ini lagi, kenapa tidak dia mencubanya demi mengembangkan bakat dan minatnya dalam bidang lakonan.

Di sebalik kegembiraan itu, ada perkara lain yang menggusarkan Anith iaitu respons penonton yang sebelum ini menganggap dirinya sebagai pesaing Mila.

“Ramai yang memberitahu saya perlu bersedia untuk dikritik kerana ramai yang menganggap saya sebagai pengganti Mila. Kebetulan pula, Mila tidak lagi berlakon dalam drama ini manakala saya pula yang muncul.

“Jadi, saya rasa takut dan gementar kerana saya masih baru dan terus memegang watak utama. Ia bagaikan satu tanggungjawab besar buat saya,” katanya yang menyanyikan dua lagu baru untuk runut bunyi KDA2.

google: anith aqila, anith aqila facebook, anith aqila blog, anith aqila twitter, photo anith aqila, gambar anith aqila, foto anith aqila, anith aqila seksi, anith aqila bogel, anith aqila kontroversi, gosip anith aqila

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...