Pakej Fotografi Bajonz Jambul

Followers

Berita Terkini

Friday, December 3, 2010

Siti NorDiana: Tak Mahu Cari Penganti Arwah Achik

Selesa bersendirian tanpa rakan duet yang baru, penyanyi Siti NorDiana menjelaskan tidak akan ada penganti yang secocoknya dengannya selain Allahyarham Achik Spin.

Bukan mahu menidakkan kebolehan penyanyi lagi, luah Siti Nor Diana atau lebih mesra dengan panggilan Nana itu, dia sendiri tidak mampu menerima rakan duet yang lain.

"Sejak Nana mula menyanyi kami memang dah serasi bersama. Pemergiannya tak mungkin akan ada ganti jadi Nana rasa biarlah Nana bergerak seorang diri tanpa penganti yang baru kerana Nana hanya selesa bersamanya. Bukan nak riak tapi memang tak akan ada yang sama dengannya dan hanya suara arwah sahaja yang sesuai dengan Nana," katanya tenang membuka bicara mengenai rakan duetnya itu.

Mengakui pemergian arwah sebagai satu kehilangan yang besar, jelas ibu tunggal kepada seorang anak ini, mana mungkin sekelip mata keserasian dan keselesaan akan mampu dicipta bersama rakan duet yang baru.

"Kalau nak cari yang serasi macam kami memang tak akan ada. Nana yakin memang susah nak cari lagi penganti sebab itu Nana lebih selesa bergerak solo selepas ini tanpa projek nyanyian berduet lagi," lafaznya.

Menyambung perbualan ucap penyanyi berusia 26 tahun ini lagi, single terbarunya, berjudul Tak Tahan akan menemui peminat tidak lama lagi dan menampilkan sisi kelainan daripadanya.

"Single kali ini sememangnya amat berbeza daripada saya. Lagunya berentak alternative rock dan Nana sendiri tak pernah mencuba rentak tersebut. Demi sebuah kelainan Nan mahu mencubanya kerana peminat dah biasa dengan irama pop sahaja," katanya yang mahu cuba menarik perhatian peminat genre tersebut untuk menerimanya.

Sementara itu, selepas setahun hidup bersendirian, jujur Nana mengakui masih belum terbuka hati untuk mencari lelaki baru sebagai pendamping hidupnya. Baginya kehidupan yang dilaluinya kini lebih terisi dengan kehadiran anak lelaki tunggalnya, Muhammad Rayyan Nakhaie.

google: Siti Nordiana facebook, Siti Nordiana seksi, skandal terbaru Siti Nordiana, Siti Nordiana memang seksi, Siti Nordiana mantap, Siti Nordiana artis panas

"Memang ada yang cuba mendekati Nana namun Nana belum terbuka hati mahu serius dengan sebuah ikatan yang lebih serius. Nana akui memang serik dengan apa yang telah berlaku dan kalau tak mahu perhatian Nana terhadap Rayyan akan terjejas semat-mata dengan kehadiran orang baru dalam hidup Nana. Buat masa ini biarlah dahulu kerana Nana belum terdesak untuk mencari penganti," jelasnya

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...