Pakej Fotografi Bajonz Jambul

Followers

Berita Terkini

Friday, December 3, 2010

Adibah Noor atau Afdlin Shauki Jadi Juri Raja Lawak 5?

Selepas tamat menyandang tugasan sebagai juri Raja Lawak 4 (RL), pelawak Din Beramboi telah meninggalkan kita tanpa memberikan sebarang tanda. Pun begitu, setelah diteliti dengan baiknya segala apa yang dikomen arwah untuk peserta RL4, Murai Batu sendiri dapat melihat arwah ada meninggalkan pesanan terakhir bahawa dia akan pergi selamanya buat pemenang tempat ketiga RL4 iaitu Alex.

Namun, bagi Murai Batu, ia hanyalah tinggal kenangan dan Murai Batu mengharapkan roh arwah berada bersama orang-orang yang beriman. Nak cakap lebih tentang RL5, Murai Batu tahu sehingga kini ramai sudah tertanya-tanya siapakah yang akan menggantikan tempat arwah untuk menjadi juri tetap RL5.

Setakat ini, Murai Batu masih belum mengetahui pengesahan sebenar. Pun begitu, ada pihak terdekat telah memberi bayangan bahawa salah seorang yang akan menyandang jawatan tersebut merupakan seorang artis yang berbadan besar dan popular. Siapa tu?

Malah, sumber itu telah memaklumkan bahawa artis yang dimaksudkan itu merupakan orang yang komennya suka sangat didengari penonton. Terus mengorek rahsia itu, Murai Batu bertanya kepada sumber itu, apa jantina artis yang di maksudkan itu. Namun, tiada jawapan yang diberikan. Sekadar ia mengatakan artis tersebut pandai menyanyi dan berlakon.

Memikirkan semula pembayang yang diberikan kepada Murai Batu, berkemungkinan besar orang yang dimaksudkan itu adalah Afdlin Shauki, Adibah Noor, Bob Luqman, Enot dan Syanie. Tapi, Enot dan Syanie tidak pula diketahui pernah menyanyi. Namun, kuat suara hati Murai Batu mengatakan Afdlin Shauki atau Adibah Noor yang akan berada di kerusi panas itu. Sebabnya mereka berdua ni melengkapi segala pembayang.

Yelah, kalau berdasarkan undian yang telah dijalankan di murai.com.my pun, Adibah dan Afdlin Shauki yang mendapat undian yang tertinggi. Begitu juga dengan Saiful Apek. Jadi, tidak hairanlah kalau nama-nama mereka ini tersangkut.

Apa kes pun, Murai Batu diberitahu, dari barisan juri yang akan diumumkan kelak, ada seorang juri yang bakal membuat kejutan. Namun, juri ini merupakan seorang individu yang setiap kata-katanya menjadi bahan ajukan. Juri ni dikatakan seorang yang pemurah.

Yang penting, tak kisahlah siapa orangnya..namun, Murai Batu dah tak sabar nak lihat keletah baru pasangan pengacara RL iaitu Johan dan Zizan. Lebih-lebih Zizan yang baru saja memenangi anugerah. Tahniah Zizan

google: Adibah Noor facebook, Adibah Noor seksi, gambar terbaru Adibah Noor, skandal terbaru Adibah Noor, Afdlin Shauki facebook, Afdlin Shauki seksi, gambar terbaru Afdlin Shauki, skandal terbaru Afdlin Shauki

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...