Pakej Fotografi Bajonz Jambul

Followers

Berita Terkini

Friday, December 3, 2010

Daphne Tarik Keputusan Bersara

PELAKON, pengacara dan model, Daphne Iking menarik keputusannya untuk bersara sebelum ini bagi menumpukan sepenuh perhatian kepada perniagaan projek sistem solar yang diceburinya.

Sebelum ini didedahkan Daphne pernah memutuskan untuk mengundurkan diri daripada dunia seni sekali gus melebarkan sayap ke bidang baru tersebut.

"Perniagaan itu belum kukuh dari segi kewangan, tetapi momentum semakin meningkat. Oleh itu, saya tidak begitu selesa melepaskan profesion utama.

"Lagipun saya perlu memastikan kos pendidikan Isobell dijaga," katanya.

Sementara itu,Daphne Iking berkata, dia akan berhenti mengacarakan program NTV7's The Breakfast Show selepas empat tahun mengacarakan program kegemaran ramai tersebut.

Bagaimanapun, katanya, dia sedang mempertimbangkan dua program iaitu dari stesen televisyen yang sama dan stesen lain.

"Ia adalah program wanita dan dokumentari," katanya yang dianugerahkan Pelakon Wanita Harapan di Festival Filem Malaysia ke-23 lalu.

Dalam pada itu, Daphne yang membintangi filem Belukar akan bercuti ke negara India dari 11 hingga 18 Disember ini.

Sebelum itu, jelitawan ini akan membawa diri ke Indonesia mulai 6 Disember ini atas urusan persendirian.

"Saya tertarik dengan keindahan dan kerohanian negara India. Saya akan melawat tempat seperti Agra, Jaibur, Taj Mahal, Golden Temple serta menghadiri resepsi perkahwinan teman baik saya di Sabah yang penuh tradisi India," katanya yang mendapat ilham daripada filem dan buku Elizabeth Gilbert, 'Eat, Pray, Love'.

google: Daphne Iking facebook, Daphne Iking gadis seksi, Daphne Iking model seksi, Daphne Iking artis seksi, skandal terbaru Daphne Iking, gambar terbaru Daphne Iking, Daphne Iking artis panas, aksi panas Daphne Iking

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...