Pakej Fotografi Bajonz Jambul

Followers

Berita Terkini

Friday, December 3, 2010

Isu BF Atau Suami, Tunggu Pendedahan Dari Elly Mazlein

Enggan mengiyakan atau menafikan bahawa dirinya sudah berumahtangga penyanyi dan pelakon, Elly Mazlein, nampaknya lebih senang membiarkan masyarakat terus membuat spekulasi atau tafsiran sendiri.

Acapkali dilihat bersama dengan seorang lelaki yang dikatakan arjuna cintanya, pemilik nama sebenar, Sharifah Aida Mazlina Syed Hanafi ini lebih selesa membiarkan masyarakat berteka taki mengenai hubungannya dengan lelaki itu.

Jujur Elly mengakui, dia perlu menjaga hati pelbagai pihak, sekaligus keadaan tersebut menyebabkan dia lebih selesa mengunci mulut.

"Saya tak ada masalah jika ada pihak yang sering kali ternampak atau terjumpa dengan saya bersama lelaki tersebut dan kami kelihatan mesra persis pasangan bercinta atau pun suami isteri. Siapa dia, saya tak boleh nak jelaskan kepada umum. Saya tak kisah dengan apa yang difikirkan oleh orang ramai jika terserempak dengan kami.

"Sama ada, lelaki itu suami atau kekasih, saya enggan komen lanjut kerana ada ia terlalu peribadi dan banyak hati yang perlu dijaga," katanya tenang mengulas mengenai lelaki yang sering kali ditemui bersamanya.

Mengakui belum bersedia untuk mendedahkan status dirinya kepada umum, lafaz pelantun lagu Bakawali ini, kalau segalanya sudahpun dapat disahkan dan semuanya sudah berjalan dengan baik, baru hal itu akan diuar-uarkan.

."Saya perlu memastikan kedua-dua belah pihak bersedia barulah segala persoalan akan dirungkaikan," katanya Elly Mazlein kepada murai.com.my.

Bakal menginjak ke usia 30 tahun pada 17 Disember 2010ini, Elly mengakui amat teruja kerana impiannya untuk kembali mewarnai dunia nyanyian terlaksana dengan penghasilan dua buah single baru iaitu Please Forgive Me dan Kata Saja I Love You.

"Alhamdulillah setelah lima tahun tanpa album, kini saya dalam proses untuk menghasilkan produk baru. Buat masa ini dua buah single saya telah pun siap dan akan dapat didengari oleh peminat tidak lama lagi.

"Album penuh mungkin akan keluar sekitar tahun depan yang akan memuatkan lima buah lagu sahaja. Paling menarik saya akan menampilkan sebuah perubahan khas buat peminat dan diri saya sendiri," katanya yang masih selesa memilih aliran muzik pop sebagai tunjang utamanya

google: Elly Mazlein facebook, Elly Mazlein gambar terbaru, Elly Mazlein memang seksi, skandal terbaru Elly Mazlein, aksi panas Elly Mazlein, Elly Mazlein artis panas

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...